Pojedynek na spojrzenia.

Zrobię jeszcze jedno odstępstwo od zasady w tym roku – póki mogę to chcę skorzystać z przysługującego mi prawa 😉 – i odniosę się do jeszcze jednej sprawy, dodatkowo spoza listy. Później zrobi się świątecznie i koniec końców zbliżymy się do wielkiego finału w ostatni dzień 2020 roku.

Mam takie wrażenie, że kwestia ,,pojedynku na spojrzenia” wzięła się z linii prostej pojedynków bokserskich, gdzie zawodnicy przed walką patrzą sobie w oczy podczas ceremonii ważenia, na których często i gęsto dochodzi do wyreżyserowanych starć pod publiczkę i wymagania telewizji. Problem w tym, że prawdziwe życie i toczenie „bojów” sądowych pozbawione są reżyserii – chyba, że sprawy dotyczące celebrytów lub polityków – a sala sądowa nie jest miejscem, które można traktować jako ring lub klatka a same ,,pojedynki na spojrzenia” budzą poczucie zażenowania i niekiedy salwy śmiechu.

Przy okazji rozprawy z @Włosimierzem, mogliśmy zobaczyć scenę, w której Pan Kotoński na korytarzu sądowym – złowrogo spogląda na osobę @Janusza – niestety sam fakt tego, że @Janusz zareagował uśmiechem w tej sytuacji – przez kamerę nie został jednak uchwycony. Kolejno mogliśmy przeczytać opinię samego Pana Kotońskiego co do zaistniałej sytuacji:

,,Pojedynek na spojrzenia zaczął Pan „Sekuła”, wpatrując się we mnie z nienawiścią, a ja mu odpowiedziałem miłym, grzecznym spojrzeniem, pokazującym że nie zastraszyli mnie. Pierwszy spuściłem wzrok, ponieważ on stał pod ścianą a ja szedłem do przodu – i za chwilę wszedłem do sali sądowej”

No więc Pan Kotoński uśmiech skierowany w jego stronę odbiera jako nienawiść – pogratulować odbioru zewnętrznego Świata a przy okazji nie ma to jak tania manipulacja – od miesięcy dane @Janusza walają się po Forum Pana Kotońskiego gdzie ten nie zrobił do tej pory nic aby te dane usunąć. Dobrze wiemy, że zbieranie, segregowanie oraz udostępnianie danych osobom trzecim jest jednym z hobby Pana Kotońskiego a przykładów sytuacji można mnożyć.

Mamy do czynienia z sytuacją, w której dorosły mężczyzna angażuje instytucje wymiaru sprawiedliwości dla spraw błahych ale czy przypadkiem mężczyzna ten nie myśli schematami filmów akcji lub pojedynków zawodowych obijaczy po gębach? Osobiście podziwiam to, że Pan Kotoński taką wagę przykłada do spojrzeń, oceniania innych – oczywiście „hejterów” – ich pracy czy wyglądu, ale sam udaje i robi to celowo z pełną tego dozą świadomości, że nie widzi poczynań swoich „wielbicieli”, którzy od początku grożą lub grozili to @Januszowi, to @Włosimierzowi a ostatnio także mnie osobiście i zapewne grozić będą każdemu kto tylko pomyśli o jakichkolwiek słowach krytyki pod adresem Pana Kotońskiego, który przecież „nie odpowiada za innych”.

Niech zatem zacznie odpowiadać za samego siebie – za własne słowa przykładowo tych o ,,więzieniach dla hejterów”, za latające po jego własnych stronach dane różnych osób, za podjęcie rękawicy i merytoryczne wyjaśnienie różnych sytuacji, do których doszło celowo z jego strony doprowadzając do szeregu gróźb i nienawiści wobec kilku osób zebranych tutaj przybierając cynicznie rolę ofiary i niewinnej owieczki. Wielbiciele takiej postawy oraz idący za takim przykładem powinni się poważnie zastanowić nad samymi sobą oraz nad tym czy osoba, która poświęca uwagę na sprawy czwartorzędne wobec spraw sądowych, jest osobą w pełni dojrzałą i uczciwą?

W normalnym życiu pojedynek na spojrzenia lepiej zamienić na pojedynek na argumenty, ale dobrze wiemy, że tych zawsze po drugiej stronie było mało lub poparte były urojeniami, z którymi ciężko dyskutować a ich znaczna część jest doskonale niwelowana przez własnych fanów.

196 uwag do wpisu “Pojedynek na spojrzenia.

  1. Ludziska sie troszkę wygłupiają pisząc nazwy, ale tez o to chodzi by sie troszkę pośmiać…Jarzyna Jan dostanie wieczorem spis – w czwartek wybierze z tego pięc propozycji. On sie zna, jest miliarderem , prawnikiem etc. wielkie biznesy prowadził. Tyle ze na emeryturze,:) jest ,wiec ma do tego masę czasu no i sztab ludzi:)))

    Podtytuł wybiera juz sam Jarzyna, po tym jak w piątek padnie- wygrana nazwa .

    Polubienie

  2. Jakie plagiaty 🙂 To już nie można dodać „tv”, „radio”, „news” czy „pedia” do tytułu? 😛
    Z reszta się zgadzam.

    Polubienie

  3. Skupta sie ludzie. Jarzyna ma dla was zadanie, Oto tototo sa te jaja co juz padły. Macie czas do srody by sie skupić i dorzucić jesli jeszcze macie jakies pomysły.Potem z tego w czwartek Jarzyna dokona wyboru- pięciu pozycji z ktorych sie za big lovia
    No i w piatek z tych pięciu sobie wybierzecie.

    KanisterWeb
    KanisterNews
    StrefaKanistra
    KanisterTV
    RadioKanister
    Kotonopedia
    JestemKanistrem
    PolskaPartiaPrzyjaciółKobiet (to mnie ciekawi najbardziej…)
    Na straganie
    Z życia elit coachowo lekarskich
    KARNISTROWO?
    KARNISTER?
    Warzywniak
    Doktor Menele
    KANISTRÓWka
    Jarzyna o burakach
    Rozkminy Jarzyny
    Na straganie u Jarzyny
    Warzywniak Jarzyny
    Kabą przekupieni
    Na kabie u Jarzyny
    Przy kabie
    Niusiki poddaszne
    spotkamy się w „somdzie”
    i ty będziesz Bloegrem
    „oczodowania”

    Polubienie

    1. Mi się podobają oczywiście najbardziej moje propozycje 😀 No bo jak inaczej.

      Poza tym, konkurs powinien być inspirowany tymi robionymi przez pana Śliskiego 🙂 Czyli zakończy je drama, bany lub/i żenujący popis prowadzącego 😀

      Polubienie

      1. Z tym ze Jarzyna Jan wybierze pięc propozycji i dopiero potem będą wybory to chodzi to ze propozycji jest sporo a nas jest malutko i mogli byśmy w efekcie niczego nie wybrać

        Polubienie

      1. ej od Profesora wara ! hehehe
        ja proponuje
        Kroniki Poddaszne
        Bezglendne Wiezienia i Oczkodowania
        Poddaszny Multitul
        Latarnik z Pozddasza/Silacz z Piwnicy
        Prawie maturzysta poddaszny
        Zaduch poddaszy
        Poddasze w oparach Bąków
        Donosy pozwy pozwiki oczkodowania wyroki tocza sie
        Zogranizowana grupa przesmiewcza z poddasznego wieprza 🙂
        Dobra nie wiem o co kamon , bo nie wszytko mam czas czytac,ale lubie konkursy.

        Polubione przez 2 ludzi

      1. Bonki Beki Kastaniety
        Koton na rozgrzanym poddaszu
        Poddasze it’s my life
        Lezajski Multitul Gul Gul Gul
        IBeeS jedz co chcesz

        Polubienie

      1. My wiemy, że to jest konto kotońskiego, bo chuj z takim dziedzicem biznesmenem, co pilnuje forum a nie znajduje czasu żeby kotońskiemu pomóc pozew napisać aby nie był przedszkolną skargą „ode pani”.

        Polubienie

    1. Halo, pytałam czy mogę memu wykorzystać? Tego z duuużą latarką.
      Mogę podać twórcę mogę nie. Wg życzenia. Acha, filmik o Guru.

      Polubienie

    1. Przepraszam, że tutaj, nie dostałam odpowiedzi, a kolejny post jakoś zaginął.
      Czy mogę mema z latarką użyć? W nowym filmie o Guru. Mogę podpisać czyj to albo i nie.

      Polubienie

  4. „Marek pracuje. W ramach tej wytężonej pracy od czwartku napisał kilka zdań komentarzy i wstawił kilka zdjęć z kotem, potem z psem.”
    Nie drwij, 14h dziennie ciężkiej pracy. Ty pewnie pracujesz TYLKO 8h, ile jest warte Twoje 8h pracy, 8h pracy przy łopacie Odlotowego czy 8h pracy w uberze Janusza w porównaniu z 14h ciężkiej pracy przy zarządzaniu darmowym forum (spod puszystego koca w pozycji horyzontalnej jak mogliśmy widzieć na FB).
    Kto z Was może sobie pozwolić na leżakowanie w ciągu w dnia przy 8h pracy? 14h pracy daje pewne przywileje 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. No tak wlasnie pomyslalem,ze kauczan kotosnki, gdyby tak walczyl o prawa meszczyzn , to powienien byc jak taka Lempart ze strajku kobiet (mniejsza z tym co ja o tym mysle), powinien byc tym liderem i sprawic,zeby ci biedni zgnojeni przez kobiety meszczyzni wyszli na ulice setkami tysiecy i domagali sie, nie wiem czego jadrobusow? he
      no,ale pisanie pseudoporadnikow prawnych i pozywanie bogu wiznnych ludzi, tylko dlatego,ze maja mozg w przeciwienstwie do kauczuka, to najwyrazniej nowa forma walki z opresja kobiet wobec meszczyzn.
      Ten koles jest tak zalosny,ze naprwde slow nie starcza na okreslenie tego dna jakie reprezentuje soba i oferuje swoim wyznawca spod koca starszej pani w towarzystwie jej pluszakow.

      Polubione przez 2 ludzi

    2. Obserwator amator
      „Zauważyliście, że ideał mężczyzny Mosze Red Pajac, tak samo łaskę robi jak kotoński? Obaj to baby a nie faceci.”

      Nie jestem pewien czy o nich można mówić „obaj” – bo są podejrzenia, że Mosze Red może być multikontem Małka.

      Nawet latarkami się Mosze Red interesuje – tak samo jak Małek. 🙂

      https://braciasamcy.pl/index.php?/topic/34213-dlaczego-latarki-maglite-s%C4%85-tak-koszmarnie-drogie/&tab=comments#comment-710772

      Moim zdaniem to może być konto założone po to, aby:

      1. Stworzyć autorytet wirtualnego prawnika i milionera.
      2. Ukryć to, ile czasu Małek spędza na forum.
      3. Sprawić, aby złość za bany nie spadała bezpośrednio na Małka.

      Polubienie

    3. „1. Stworzyć autorytet wirtualnego prawnika i milionera

      3. Sprawić, aby złość za bany nie spadała bezpośrednio na Małka”

      Dawno o tym mówię. Ideał faceta plus banowanie bez krytyki w stronę kotońskiego, no i jeszcze 4 pkt bym dodał, mianowicie współautor poradników, żeby brzmiało poważniej, bo co facet, który w sadzie został skazany w 2009 chyba, może wiedzieć o prawie😂🤣😂🤣

      Polubione przez 1 osoba

    4. „O jaki pistolecik chodzi? Gdzie to jest?”

      Już nie ma tego komentarza. kotoński ogarnął bułę, jak napisaliśmy i wykasował. Tradycyjnie.

      Przewalił konta i cacy. Nie pierwszy raz😂🤣

      Polubienie

  5. Coś w tym jest.. Piłem w drinkach finlandię kokosową, dobre to jest ze spritem 🙂
    a vódy nie nawidzę i czystej nie dam rady się napić.

    Polubienie

  6. Tymczasem na BS

    Omg… ja też jestem miła w stosunku do moich kolegów z pracy.. zagaduję ich czasem, jestem uprzejma i uczynna i na dodatek wg Samca Tropiącego vel Marka Kotońskiego mam „twarz brzydka jak penis wieloryba”. Mam nadzieję, że wśród moich kolegów z pracy nie ma żadnego brata z BS… bo pewnie brałby on moją uprzejmość i życzliwość za „lecenie na niego”.

    A nieeeeeeeeeeeeeee, niemożliwe, każdy z nich ma partnerkę, więc nie goszczą na BS, spokojnie mogę nadal być dla nich miła 🙂
    Drodzy bracia, bycie miłym, uprzejmym i sympatycznym w pracy nic nie kosztuje, nie szukajcie w tym od razu drugiego dna i mokrych majtek u koleżanki.

    Polubione przez 1 osoba

      1. W zasadzie już mi go żal. Gdybym wiedziała, że jest tak żałosny, to poprzedniego postu o „pasztecie z pracy” też bym nie umieszczała. To co prawda jeszcze nie berliński poziom, ale już jest blisko.

        Polubienie

    1. No bo one wiecznie na nich czyhają! Ich majątki, nieruchomości, nasienie itd.
      Dobrze że jest ktoś kto tych biednych „mężczyzn” obroni. Mistrz oblężonej twierdzy z poddasza będzie wiedział jak to zrobić 😉

      Polubione przez 1 osoba

      1. nie wiem jak mozna miec problem z wyrwaniem laski na jakims portalu, a juz dopytywac jak to zrobic, albo czy tez wam nie odpisuja, to jakis dramat.
        Trzeba byc wyjatkow nudnym mowiac delikatnie,zeby nie poradzic sobie z tak banalna rzecza, jak rozmowa z obca osoba plci dowolnej w zasadzie.
        Raz mi sie trafila laska naprawde niezla sztuka *obiektywnie i subiektwynie (inne tez byly spoko,ale ta byla ponad skale, zagadalem cos odpisala chamskiego , ja tez i nie chialo misie z nia pisac,wiec zostawilem jej numer i napisalem,ze moze sobie zadzwonic jak ma ochote poublizac dalej, no i zadzwonila i jprdl to byla najnudniejsza rozmwa w moim zyciu, jakbym rozmawial z kawalkiem welny, napisalem jej ,ze nic z tego, a ona sie jeszcze dopytywala why?
        Chlopaki maja jakies spierd l e nie powazne, jak nie potrafia zagadac laski i jeszcze sie umowic, mnie to same niemal blagaly zawsze o spotkanie.
        Dodam,ze nigdy daje swojej foty, na portalach tylko gadka i potem jak juz przejde na na tel mail cokowliek skajp to dopiero, takze musze sama rozmowa ogarnac. NIe ,zebym byl brzydki heheh, po prostu troche sie zenuje dawaniem swoich zdjec na takich stronach.

        Polubienie

      2. Musisz szukac w salonach fryzjerskich tego czesania, z pogadaniem tam moze byc gorzej. heh
        a teraz przypomnial mi sie, ze to co taka nudna byla to sama do mnie napisala, bo jej sie opis niespodobal, heh.
        kauczuk pali cegle pewnie na widok zywej laski i oserwuje wacka czy mu wiochy nie narobil i stara sie nie beknac, nawet szkodac gadac jak to mialo by wygladac, a chlopaki sie ucza od niego relacji, on powienien miec kanal RadioStaryKawaler czyli jak mieszkac wygodnie u boku leciwej pani, a nie radio samiec.

        Polubienie

  7. Jeszcze wrócę do latareczek na forum kotońskiego braciasamcy.pl

    Mianowicie, ukazuje to poziom tych zabiedzonych umysłowo chłoptasiów. Kiedy prawdziwy mężczyzna reperuje jakiś antyk w garażu to oni kolekcjonują i tunningują latareczki dla dzieci. Zamiast pójść do baru czy spotkać się ze znajomymi ślęczą nad kolejnymi wpisami na forum dla chłopczyków.

    Kiedy oni tracą czas na wyścigi „nie, bo moja latarka lepsza”, Sekuła wymurował kominek dla Kota Benka, wyciął nocą dwa duże drzewa i upchał do ubercara…

    Zacofani ci forumowicze, zacofani

    Polubienie

      1. Ja mam trochę latarek, mactronic-a scream, są super, ale to na rower jak z Synkiem jeździmy, naprawdę robią robotę, tylko 1h i zmiana akumulatorków..
        (mamy zapas zawsze!).

        Natomiast w mieszkaniu (domu tak rusz się do domu!) /domu..

        Uwielbiam odpalić z 15 świeczek, kominek, jakaś fajna muzyka z tv na dużych głośnikach i randka .:. w wielkim wyrku ….

        Tylko dłużej niż 4doby jestem naprawdę zmęczony.
        Ale ja już stary jestem, nawet mam specjalną suszarkę do loków 😦
        Masakra.

        I nigdy nie zapomnę po 21dniach rozdania, czy mam jej butki (takie na koturnie 7-9cm kapcie po domku itd.)…
        Tak w jej łazience 3ciej u mnie wszystko jej zostało ..

        *ale mam problemy co nie 😛

        Polubienie

      2. @Włosiek,
        Tak tak tak tak, i srak 😛

        Naprawdę się cieszę Twoim szczęściem.

        travlelist, targetu do 220pln w Polsce 4 star, z yakuzi, obiada kolacją, basesem, śniadaniem itd.:…

        p.s.
        Nawet nie wnikaj gdzie jedziesz jak już to otworzą na max-a…
        Marrriottt-a, za 247pln/doba też da się wyrwać, ale tylko przez *.uk….
        Polecam …. i min dwie doby śniadanie jest obłędne …:P

        Polubienie

      3. Nie no zdarza się, że i w domu się przyda, ale sami się śmieją, że mają takie wypasione, że na apokalipsę zombi jak znalazł.
        A jak przyjdzie to co wtedy? Kto się będzie śmiał ostatni. A niektórzy to się jeszcze obronią scyzorykiem.

        Polubienie

    1. Włosiu,
      Tak ja ja trafiłeś na jakiś wybrakowany egzemplarz.
      Chciała się seksić itd.
      Qrde gdzie jest formularz reklamacyjny.

      A tak poważnie, super gratulacje!

      Polubienie

    2. I to jest właśnie to…
      Czego bracia szmalce nie rozumieją, bo kobity to niszczą śmierdzą itd.

      Włosiu szczerze gratuluję!!!
      – teraz masz więcej kardio więc waga idzie w dół 🙂

      Polubienie

    3. Oj Włosiu Włosiu,
      Pamiętam jak przechadzałem się z p. Słońce w wakacje te gdzieś w Grecji po plaży były tam takie chodniki zrobione, Ona w szpileczkach i brakowało tak z 50metrów między jednym a 2gim chodnikiem, hotel fivestar, ludzi porozkładania na leżakach.
      Nawet nie pytałem, cyk na i na rękach ją miałem.

      Jak się fajnie ludzie patrzyli, Ona nawet nie zdarzyła się odezwać, później Ją postawiłem i jak by nigdy nic, dalej za rączkę szliśmy sobie… A targałem jeszcze swoją torbę foto (10kg).. bo mała sesja foto była…

      Nie co Ty masz z tymi pyzami :),
      -ale taką pyzę (nie wiem ile waży) nosić to nawet i ja mógł bym się zmęczyć, to nie sztanga.. 🙂
      Nigdy nie byłem z pyzą i to totalnie nie mój typ kobiety, ale szacun że lubisz inność 🙂

      p.s.
      A reakcje ludzi naprawdę były fajne „lovle, romantic, beautifull- nie nie bajer full).. itd. Bo ona taka biedna a ten ją cyk i powoli jak szliśmy niosłem, nawet się nie zmęczyłem 😦

      Polubienie

    4. Super Włosiu,
      Leć na haju, bardzo polecam!
      Tylko to musi by ta z tych himalajów.

      Też tak mam, lecisz na haju SUPER!..

      Ja staram się cenzurować sam siebie, prysznice i inne…
      Nigdy nie zapomnę taras i marriot w gdyni. 🙂 itd. itd..
      (debilu zbanowany jak was nagrali!)>..

      Czujesz to,

      a bracia hamcy.

      Jakie takie weekendy, mi taki kolejny się szykuje 🙂
      Tylko wiesz Ty masz 30, my mamy 40plus i potrafimy się naćpać tak dosłownie samymi sobą.. A rączki i petting… plus żelki to abstrakcja ……………..
      I jak to mówi p. Słońce, no weź, szpilki i pończochy…
      Bo poszła do swojej 3ciej łazienki, ech..
      A później mi pisze że nie morze jechać autem bo jej się nogi trzęsą itd.
      Natomiast jak ja wchodzę do roboty, to od razu, na randce byłeś.

      **Włoś tylko między nami jest ponad 10lat, a często nie trafiam w drzwi, bądź jak wstaję z wyrka, to się zataczam i słania mnie na nogach, Ona ma też tak samo, ale to musi być z 3-4 razy pod rząd , (zero alco itp. których nie nawidzę)…
      I Qrwa, tak pić się chce, że …. wody… bądź rumianku.

      Polubienie

  8. Przepraszam że ja tak między dysusję jak nawiązując do uniwersum między kupę a majtki. @Obserwator doszła pocztówka od wujka z USA tak jak doszli na gay orgy w Częstochowie?

    Polubienie

  9. Dużo osób z forum jest zniesmaczonych. Analkonda hańbi forum i szkodzi MK. MK wybrał jednego kolegę zamiast forum. Ruch taktyczny na poziomie. Jak kto lubi.

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

      Dla porównania, były przyjaciel:

      Teraz Adolf dzięki faceciwsieci już wie, jakie są prawdziwe koszty utrzymania forum.

      Polubione przez 4 ludzi

  10. Mamo kozy. Ja ci wytlumaczę jak to na forum było postrzegane. Samo określenie bad boy u MK to ogólnikowo wygląd, mentalność, socjopatia. Nijak to do kierunkowego określenia jako łobuz. Jednak łobuzem może być długopis i ulaniec. MK rozszerza pojęcie o całokształt. Wprowadza w błąd.
    Kiedyś wywiązała się dyskusja po audycji MK. Bad boy to łobuz a nie umięśniony chłopak z dziewczęcym głosem.

    Polubione przez 1 osoba

    1. kotoński w rozumieniu badboya rzuca ogólnikowo silniejszych pod wieloma względami od siebie. Jak wiemy, paralita jest cieńki niczym żyletka, więc silniejszych (w rozumieniu psychicznym) jest cała masa.

      Badboy to pewna i zdecydowana psychicznie osoba. Tak jak piszesz, dziś każdy może dopakować ale co z tego jak za wielkością mięśni nie idzie nic więcej?

      Badboy to i w dupsko wymiecie, pokaże swoje zdanie i do tego wśród towarzyszy będzie wiódł prym budowniczego cywilizacji. Kotoński jest zaprzeczeniem mężczyzny.

      Polubione przez 1 osoba

    2. Śmieszy mnie to, jakieś badboy-e had-y,
      Będą byli i będą, ale jak ktoś jest cienias i nie po co i jak spotkać się z kobietą.
      …..

      Ja się cieszę swoim życiem, będę tu jak zawsze przenosił prywatę aby taki cwell poddasznikowy mógł to przeczytać i siedzieć sobie na poddaszu.
      Bardzo się Cieszę że Włosiu… 🙂
      Też ma fajne przygody z Paniami.

      A poddasznik, czujesz to maruś 🙂

      Polubienie

  11. Pojedynek na spojrzenia wynika z czego innego. To jest kompleks zdoliny z poddasza biorący się z czasów gdy uciekał na osiedlu jak tylko się ktoś na niego popatrzył i teraz gardzi sobą za to.

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Moim zdaniem MK zostało właśnie z czasów jak był bity. Jedyne co mu później zostało zrobić to idąc z mamą zrobić taką minę. Na filmie wyraźnie widać wyćwiczenie tej miny. Może się mylę, jednak gromko się uśmiałem jak to upublicznił. Jakby Sekuła zrobił krok w stronę MK to by mu się buty stopiły z ucieczki.

      Polubione przez 1 osoba

  12. A właśnie co z tymi zwierzakami? Mnie się wydawało, że on lubi zwierzęta. I tylko zwierzęta. Coś mi umknęło? Myślałam, że opieka nad zwierzakami mogłaby być dla Niego alternatywą do tego co robi.
    Acha, czy gdzieś, w którejś książce są notki o autorach? Że Rotholtz to ksywa czy coś? Przecież zawsze są notki.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Nie lubi, kiedyś jak go oglądałem jak traktował tego kota brajanka.
      Do puszka raczej nie podskoczy, bo poddasznik robił by za przedmiot do aportowania..

      Polubienie

    2. Nie w świecie kotońskiego. U niego jest zawsze tajne przez poufne. Wszyscy ukryci, schowani. On sam przestraszony. Kupa a nie rotholz. Zwykle czary mary aby nadać fachowego tonu poradników. Takie to poradniki jak z koziej dupy trąbka (sorry😂🤣)

      Polubienie

    3. Nie no, co Wy,
      Ja naprawdę dałam się nabrać, że lubi zwierzęta.
      Ale przecież tak się pluł na Konona, że źle traktował zwierzę.
      Myślałam, że mk ma jakieś zalety. Bo inaczej to bardzo, bardzo smutne.

      Polubienie

    4. Zalety ma, ale takie co sobie uroił gdy powie, że jest: uczciwy, honorowy, miły, lubi kobiety, zdolny do akceptowania krytyki, pracowity itd itp. Oczywiście wszyscy wiemy i dowody na to wskazują, że jest odwrotnie.

      A z tym kotem to przykra sprawa, bo widać że się boi Kotońskiego. Ale to musiałbym szerzej jakiś behawiorysta opisać. Jackson Galaxy by się przydał 🙂

      Polubienie

  13. Ja też. Mnie się ta kobitka z miniaturki podoba. Przed wyborami były takie fotki przerobionych na kobiety kandydatów. Fajne laski.
    Fajne gada Kierowca Bombowca.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Małek gra w grę, przecież to kanał do kanału…
      Pamiętam jak prawie zabił się nowym monitorem, przy wyciąganiu z pudełka.
      Samczy samiec.

      Polubione przez 1 osoba

      1. Eee tam. Jesteście wszyscy kłamczuchy. Jak mówicie, że bad boy to pewnie beciak, jak punisher to „ulany”. Jak poraziłem wzrokiem to znaczy, że szukałem WC.

        Polubienie

    2. Wyobrażam sobie,
      Jak jeszcze mieszkałem w mieszkaniu, wpadłem na pomysł że kupie sobie trochę ciężaru…
      Eleiko, za fajną kasę udało mi się to upolować.
      Spoko, kurier przywiózł na palecie do firmy.
      ….
      500kg ciężaru i dwie sztangi eleiko.
      ….

      To nie był i nie jest dobry pomysł 😦

      Polubienie

  14. W piątek od 19:00 zapraszam na spotkanie na strimie, w planach:
    – Jarmarki Bożonarodzeniowe
    – o sprawach Uniwersum jak najmniej o ile wcale
    – informacje dotyczące mojej przyszłości i Kanistrowa
    Myślę, że spokojnie na 2 godziny starczy.
    Zapraszam chętnych.
    Do usłyszenia!

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Nos odpada przy kile nie Covidzie.:))) Nie sugeruje nic Twojej ślicznej, ale ja nie wiem co Ty tam w świętym mieście robiłeś. Tak to jest jak się Marka nie słucha, tylko prezerwatywy dla gejów.

      Polubione przez 1 osoba

    2. @Włosiu,
      Ja dziś pół dnia randkowałem i nawet poszedłem do firmy na 13nastą chodzi się do biura a co 🙂
      Jak tylko wszedłem głowna księgowa mnie zapytała,
      A Ty znowu na randce byłeś .. bez słów mnie zrozumiała..

      Dziś to w końcu ja wykorzystałem Ją bardziej 🙂
      Nawet śniadanie zrobiłem, nie ma to jak wędzona na zimno pierś z kaczki (ha ha).. itp..

      p.s. taki sarkazm…:
      Ech zbanowany 40lat na karku a ty stary i głupi, zamiast iść na dziwki to tylko te p. Słońce, byłe dwie inne w przerwie trzeba było je …
      Co za biało rycerz 😦 A nie bo one za szybkie itd..
      -won na dziwki, albo na portale randkowe a nie tu zamiast do roboty, to randka w łóżku ..

      Polubione przez 1 osoba

    3. @Kozia Mama,
      Na forum bracia samcy był bym debilem 🙂 białym rycerzem itd.

      A nie ma to jak randka i haj hormonalny, oboje mamy po 40lat i jak to nami mówią wiele razy… Wyglądamy jak byśmy się naćpali…
      z 6lat to trwa, ten haj hormonalny.

      Uwielbiam jak ona mnie kusi, oraz udaje że nie wie o co jej chodzi..
      Tak lecę na chaju, wg. poddasznego Mareczeka taki stan trwa max dwa lata czasem trzy, u Nas podchodzi pod 6lat…

      Uwielbiam być tym zaprzeczeniem jego teorii z jego książek podpisanych z imienia i jego nazwiska…

      Polubione przez 1 osoba

  15. Kij tam z wiekiem metrykalnym, mk jest młody ( to jest XXI i to nawet nie półmetek teraz) ale w głowie jest jak Matuzalem.

    Acha, póki nie ma tu Osz to ja Wam powiem – niech Ona się nie tyka nowego portalu, przecież jej już dużo nie zostało. Marek mówi, że jak jej słucha to wie, że Ona zaraz wybuchnie. A Marek jak mówi to wie. I się Osz rozbuchnie i tyle będzie.

    Polubienie

    1. @Kozia mama,
      Nie znasz się na ibs tylko red bul i pepsi..
      Do tego przeterminowana makrela z lidla zapijamy to najtańszym browarem plus stare ciasteczko z osiedlowego sklepu i przegryzamy jajkami z majonezem.

      TAKA DJETĘ STOSOWAŁ poddaszany kauczan matuś.

      p.s.

      Kiedyś dawno temu na stremie pił sok jabłkowy z dzbanka(2,5litra) który mu się gazował po godzinie, ludzie krzyczeli że chla piwo, a ten nie nie… i ciągle chodził na siku oraz bełkotał… To było lata temu..
      Oczywiście mosze kartuzy banował czat co krzyczeli że chla soczek jabłkowy który zamienia się w piwko…

      NIE WIEM czy Słyszałaś o tej akcji… Było tego tyle..

      Polubione przez 1 osoba

    2. To było nie razi nie dwa na streamach 3-4 lata temu, jak jeszcze dawałem radę oglądać ten syf.

      Miał nalany „sok jabłkowy” do wielkiego dzbana przelewał go do pokala po 2g i mu się pienił .. 🙂

      A ludzie na czacie pisali że chla piwo :P:)

      Polubienie

  16. Odnośnie „pojedynków na spojrzenia” (42 lata, jprdl wtf!!!, wyje):

    to mi się kojarzy taka scenka 🙂
    W roli małka – Jarosław Psikutas bez S, W roli fanki kasi od perfumowanych kupek – piękna blond Kasia 🙂

    #bekaztypa

    Polubione przez 1 osoba

    1. Ostatni raz na miny pojedynkowałem się w przedzszkolu.
      w grupie „wiewiórek”. Rok później – w grupie „misiów” to byłby już obciach.

      Polubienie

  17. ojej to mnie ominely jakies opowiesci o dziewczynach zapraszanych na pierogi do sponsority.
    W sumie Elwira to pewnie by sie cieszyla, gdyby w koncu dzieciak juz duzy jakby nie bylo z domu zastepczego sie wyprowadzil,ale to musi klimacik zapraszac laske to sponsority na obiad (oczywiscie wiadomo , to to tylko faktazje kauczuka,ale gdyby to bylo prawda, to jednak creepy troche.
    Wyobrazmy sobie 43 latke mieszkajaca na poddaszu i jakies podstarzalego dentysty , ktora zaprasza do niego na obiadek chlopaka:D az mi ciary przeszly. heh

    Polubione przez 1 osoba

    1. Przecież lecą jak ćmy do ognia na sławę pisarza. Tylko on już stary jest.
      Dziś tak sobie gadałam z koleżanką, mamą 2- latki. Kobita ma 42 lata, a laska po trójce dzieci, że hoho. A on już nic nie ma do zaoferowania.
      Aaaaaa…

      Polubienie

      1. mysle,ze kauczuk obraziby sie, ze zamist cmy do ognia , nie napisalas muchy do gowna ! przeciez kazdy wie jak wazny jest ten temat dla pisacza.
        Znany pisarz, to naprawde brzmi zabawnie, nie wiem jaka laska moglaby na niego poleciec szczerze mowiac, ja bym sie brzydzil jednak kogos niezalnie od plci kto wkolko gada o sraniu bekaniu i smierdzacych babach, nie wspomne juz o calej reszcie urogajacej w miare inteligentnemu czlowiekowi. Kotonski oglada kononowicza i sie zastanawia jak tam capi, no sory,ale normalny w miare czlowiek ,moze cos takiego obejrzec raz w ramach przypadku ,alezeby z wlasnej ieprzymuszonej woli ogladac uposledzonych prymitywnych ludzi, to trzeba samemu byc uposledzonym prymitywem.

        Polubione przez 1 osoba

  18. Gdyby testem na IQ bylo wklejenie obrazka na uordpressa, bylbym glupszy od kotona (wiecie te moje nieudolne wkljanie ,gdzie labo sam link, albo nie ma nic,albo wogole sam nie wiem co) dlatego chocbym chcial, nie bede sie wyglupiac i daje link do wlasnie przeczytanego artykulu

    https://www.wprost.pl/swiat/10395408/polak-zorganizowal-orgie-w-brukseli-onet-od-roku-jest-poszukiwany-przez-policje.html?utm_source=wprost.pl&utm_medium=homepage-section&utm_campaign=glowna

    gdybym zrobil skrina zaznacylbym na czerwono fragmenty

    ”Manzheley przekazał, że ma 29 lat i jest homoseksualistą. W rozmowie z dziennikarzami deklarował, że zyskał tytuł doktora ekonomii na uniwersytecie katolickim”

    ”Jak się okazuje, Manzheley wcale nie uzyskał tytułu doktora, a tak naprawdę nie ukończył nawet liceum. Onet ustalił także, że od czerwca 2019 roku jest poszukiwany w związku z podejrzeniami o oszustwo, a w jego sprawach toczy się kilkanaście postępowań.”

    ”Posługiwał się również fałszywymi dokumentami i udawał prawnika będącego absolwentem studiów w Izraelu”

    Jakos tak czytajac mysli moje biegly biegly w kierunku kotonskiego, ktory kiedy oglaszal,ze szuka sposnsorki starczej pani, to podal wyksztalcienie wyzsze, ale tez jakos moje mysli wedrowaly do pana wyimaginowanego prawnika mosze reda. Tak zostawiam tu. Troche tez biegly do analkondy, bo w sumie pasowalby tam na imprreze i nie jestem homofobem,zeby bylo jasne, naprawde dla mnie ten watek w sprawie jest tylko koljna odslona hipokryzji politykow jojczacych niczym koton jaki cukier jest zly popijacy pepsi.
    Takze jesli nazywam kogos ciota, to w zupenie innym konttekscie, bo zasadniczo to mi zwisa kto mu laske robi.

    Ciekawe czy czytajac ten art tez bedziecie mieli skojarzanie z naszym bohaterem.

    Polubione przez 1 osoba

  19. Pan Marek w ost audycji slusznie pokazuje ze ma czym zaimponowac jak zaprosi dziewczyne stream ostatni: 1:19:10, jako dowod ze w przeciwienstwie do was ma sie czym POCHWAlic. np ogrodem.

    Polubienie

    1. Tani cwaniaczku mnie nie oszukasz Marek daj sobie spokój z takimi zagrywkami. Dorośnij. Jak tam z adresami co u ciebie latają? To ci po oczach nie bije? Żałosny jesteś.

      Polubienie

    2. No przy tym to się uśmiałam. Już ujęłam w najnowszym filmiku.
      Pani babcia rosół ugotuje i ogród pokaże. :)))

      Polubienie

  20. Na wczorajszym stream MK dużo czasu poświęcił nowemu prawu, w którym oprawca może zostać usunięty na 14 z mieszkania, które zamieszkuje ze swoją ofiarą, przy okazji mówi o konieczności nagrywania żony, partnerki (to pewnie jest również opisane w jednej z jego książek).
    A więc, nowy przepis nie rozgranicza płci, zarówno kobieta jak i mężczyzna może być ofiarą przemocy fizycznej i policja nie będzie inaczej traktowała kobiety przemocowca w sytuacji, gdy to mężczyzna będzie ofiarą przemocy fizycznej (więc tak samo jak kobieta – jak to sugeruje MK, może uderzyć się głową w umywalkę, mężczyzna może w taki sam sposób oszukać policję i pozbyć się z domu kobiety), w końcu jest równouprawnienie o którym MK tak dużo mówi (a którego nie rozumie).
    Druga sprawa a raczej mina, na którą wsadza Was MK jest zachęcanie do nagrywanie żony/partnerki.
    To jest oczywiście nielegalne, mąż mojej koleżanki stanął za to przed sądem (w Polsce a nie w USA) i o ile sąd uznał jego skruchę, to nie uniewinnił i cała sprawa będzie miała swoje dalsze konsekwencje w procesie rozwodowym, podczas orzekania kto jest winny rozpadowi małżeństwa, w ustalaniu praw do opieki nad dziećmi no i oczywiście w późniejszych alimentach (nie mówiąc o społecznych konsekwencjach tego zdarzenia, czyli całkowitej utraty zaufania dzieci, u których utrzymująca się przez kilka miesięcy świadomość, że prawdopodobnie są nagrywane, wywołała traumę, z której teraz muszą się terapeutyzować).
    A więc, zanim posłuchacie rad, których udziela MK, najpierw spytajcie się prawdziwego prawnika (a nie takiego nieśmiałego jak Moshe Red) o to, czym i ile ryzykujecie.

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Kolejny wielokrotnie wypowiadany kwiatek, łykany bezrefleksyjnie przez wyznawców jak rybki łykają plankton:
      „nie ma domów samotnych ojców, są domy samotnych matek, mężczyzna idzie do przytułku”.
      Domy samotnych matek to są domy dla bezdomnych kobiet z dziećmi (alternatywa domu dziecka, pogotowia opiekuńczego, tylko rolę wychowawcy pełni matka dziecka).
      Kobiety opuszczająca dom bez dzieci i nie opiekujące się dziećmi mają dokładnie taki sam wybór jak mężczyźni (równouprawnienie – o którym mówi MK, a którego ni w ząb nie rozumie) – czyli piwnica, przytułek, dworzec lub koleżanka.

      A teraz kwiatek (to nie jest opis na przygody z prostytutką, tylko z partnerką/dziewczyną):
      „zawsze prezerwatywę po stosunku zawijasz w jakiś papier, chusteczkę i do kieszeni i wyrzucasz ją sam gdzie ty jesteś, po prostu lepiej mieć taki nawyk, no a powiesz co sobie kobieta pomyśli, no a co ciebie to obchodzi co sobie pomyśli„.

      Cała wiedza MK na temat związków (nie tylko relacji damsko męskich ale również przyjacielskich) : „co ciebie to obchodzi co sobie pomyśli”.
      Ja nie chcę diagnozować, ale czyż to nie jest klasyczna, narcystyczna postawa?

      Polubione przez 2 ludzi

      1. Cała ta wiedza kontońskiego oparta jest na strachu. Myli pojęcia, uogólnia, nie ma wiedzy.

        Szczepi jedynie strach i własny wytworzony sposób zachowań podyktowany właśnie lękiem. Lęk ten jest zaś wytworem na tle finansowym.

        Kobieta marzeń kotońskiego to starsza (45+) a więc w wieku pozarozrodowym aby nie płacić na dzieci, majętna aby nie musiał się dokładać i pracować.

        To samo programuje odbiorcy, szkoda tylko, że ów odbiorca nie ma dodatkowego płatu mózgu aby się zastanowić jakie marne treści otrzymuje.

        Polubione przez 1 osoba

      2. Santoniu, mylisz się – to nie narcyzm – to obsesja. To jak z Putinem – on swoje naczynia wozi np na szczyt G7, by nie pobrano jego DNA.
        Przecież można by mk sklonować za darmo albo kobita by się inseminowała i wrobiła go w alimenty. Każda kropelka jego cennego urobku, to na wagę złota. Hmm, może powinien w to pójść? I wtedy „Nawyki miliardera” byłyby świetne: „Wstajesz rano, sięgasz po kubeczek, oglądasz dziewczynki na karuzeli, na konikach…. bla, bla, bla”. I piniążki lecą.

        Polubienie

    2. Dla niego to nie ma znaczenia, jedyne co się liczy to by gadać. By gadać że pomaga, że ma wiedzę, że ratuje, że za darmo, że napisał książki, że hejterzy, że jądrobusy.
      Ale zrobić coś porządnie, z rozmysłem, research, specjalizację, inicjatywę społeczną, fundację – no daj spokój. On ma problem poświęcić kilka minut dla nielicznych fanów jakich ma. Bo IBS, źle się zawsze czuje, umiera 2 dni po live, 14h dziennie stalkuje… pracuje znaczy się itd.

      Polubione przez 1 osoba

    3. @Santonia, z tym nagrywaniem to roznie bywa, generalnie , jesli narywa sie i siebie i rozmowce, a on o tym nie wiem , to masz prawo,ale nie masz prawa publikowac tego gdziekolwiek, ewenyualnie sad i prokuratura, ale decyzja czy zostanie to uznane jako dowod nalezy niestety do do sadu lub prokuratury. Inna rzecza jest podlsuchiwanie, czyli dajmy to podsluchaujesz tel zony, to juz nie bardzo jest legalne, z podlsuchu w domu mozna sie jakos pewnie tlumaczyc,ze to jakby zlodziej wszedl czy inne pierdololo.
      W mojej opinii jesli podejrzwa sie o cos zone czy meza, to dla swietego spokoju (nie mowie tu o jakis paranoikach co wsyztskich podejrzewaja jak koton o wszystko, tylko dajmy na to jakas dluga relacja i czujesz ewidentnie,ze cos jest na rzeczy a parter.ka nie chce sie przyznac kreci, to wtedy mozesz sobie podsluchac,zeby miec pewnosc i podjac decyzje, nawet nie musisz mowic,ze podsluch byl, ie lecisz z tym do sadu, tylko wiesz, ze nie ma czego ratowac.
      To moja opinia, nie dam sobie uciac glowy ,ze tak jest,ale raczej tak, w koncu detyktywi np sledza robia foty nie raz podsluchaju i potem takie dowody sa w sadzie, ale ja bardziej patrze pod katem tego,zeby czlowiek sam wiedzial na czym stoi.

      Polubienie

      1. http://kancelaria-prawo-rodzinne.com/nielegalne-podsluchiwanie-nagrywanie-rozmowy-meza-zony-rozwodowych-rozwod
        Czym innym są kamery skierowane na podjazd do domu i nagrania z tych kamer a czym innym zarchiwizowane nagrania z podsłuchu zamontowanego w telefonie osoby, która nieświadoma tego wykorzystuje ten telefon do rozmów służbowych i do rozmów prywatnych z osobami, które ani nie są stronami w sprawie rozwodowej, ani mogłoby sobie nie życzyć, by treści prywatnej rozmowy przysłuchiwał się ktoś poza adresatem.
        W przypadku męża mojej koleżanki uratowały go dwie rzeczy: 1. okazał skruchę w sądzie 2. żadna z podsłuchiwanych przez niego osób (oprócz żony i dzieci) go nie pozwała

        Polubione przez 1 osoba

      2. no mniej wiecej o to mi chodzilo.
        Glownie raczej problemem jest klamstwo niezaleznie czy to bedzie partnerka czy partner, wiec dla swietego spokoju mozna sprawdzic, co nie znaczy ,ze bedzie mozna to wykorzytac jako dowod, ale chyba to juz daje spore pole manewru zamist sie zadreczac, czy on;ona mnie oklamuje.
        Tak czy siak kotosnki zyje w ciaglej paranoi , spojrzcie sobie na zakladke spolecznosc na radio samiec, gdzie jest zdjecie puszka i jakis opis w stylu, gotowy do ataku. Masakra, jakby ktos wogole mialby sie tam do niego wybierac, to na pewno odstraszylby go puszek, ktore za peto kielbasy sam wskazalby droge:) koton po prostu jest mitomanem i paranoikiem, ktorzy ciagle powtarza to samo , a teraz ma problem , bo pozwal osoby inteligentniejsze od siebie i kwestia czasu jest jego fasada rozleci sie w drobny mak i juz nie bedzie n akogo zwalac winy.

        Polubione przez 2 ludzi

      3. Tak, nielegalny podsłuch nie musi być w sądzie uznany za dowód. Żeby podsłuch był ważny to tylko przez służby. Bowiem służby m u s z ą wystąpić o zgodę na podsłuch.
        Co więcej możemy mieć kłopoty bodajże z art. 267kk. Oczywiście jeśli sędzia będzie po naszej stronie to uzna oryginalność dowodu i może orzec małą szkodliwość czynu.
        Więc to może być mina, o której pisze Pan Pisarz w najnowszym dziele.

        Polubienie

      4. Znam idiotów którzy nagrywają i sami sobie krzywdę robią tymi nagraniami bo ani to upublicznić pani wykorzystać pani to dowód

        tak więc żeby nagrywać to trzeba wiedzieć przede wszystkim kogo i po co a nie dla samego nagrywania niemniej jak ktoś się debilem urodził to kanarkiem nie zdechnie

        Polubienie

    4. ‚A więc, nowy przepis nie rozgranicza płci, zarówno kobieta jak i mężczyzna może być ofiarą przemocy fizycznej i policja nie będzie inaczej traktowała kobiety przemocowca w sytuacji, gdy to mężczyzna będzie ofiarą przemocy fizycznej (więc tak samo jak kobieta – jak to sugeruje MK, może uderzyć się głową w umywalkę, mężczyzna może w taki sam sposób oszukać policję i pozbyć się z domu kobiety), w końcu jest równouprawnienie o którym MK tak dużo mówi (a którego nie rozumie).

      Po co wypisujesz takie bzdury w które sama nie wierzysz. Ten przepis jest skandaliczny. Nie można wprowadzać przepisów pozwalających na skazywanie bez wyroku sądu. Skutek tego przepisu będzie taki że żaden ogarnięty mężczyzna nie będzie inwestował w coś z czego może zostać wywalonym na podstawie kaprysu kobiety. Od teraz mieszkanie z kobietą tylko w wynajętym mieszkaniu. Niech będzie to równouprawnienie.

      Polubienie

      1. „Ten przepis jest skandaliczny.”
        Dla kogo? dla ofiary osoby, która stosuje przemoc, która boi się powrotu z aresztu swojego oprawcy/oprawczyni i kontynuacji przemocy?

        „Skutek tego przepisu będzie taki że żaden ogarnięty mężczyzna nie będzie inwestował w coś z czego może zostać wywalonym na podstawie kaprysu kobiety.”
        Co Ty pierdolisz? klapki na oczach? Może zaangażuj się jako wolontariusz w jakiś fundacjach zajmujących się osobami wykluczonymi, ten przepis dotyczy wszystkich przemocowców, również dorosłych dzieci, które znęcają się nad swoimi rodzicami/rodzicem (ale też odwrotnie, bo tak się zdarza).
        Poza tym, w związek inwestuje i kobieta i mężczyzna, jeśli jesteś w związku w którym to kobieta oczekuje, że będziesz wszystko sponsorował (również mieszkanie) to jesteś zwyczajnym frajerem.

        „Nie można wprowadzać przepisów pozwalających na skazywanie bez wyroku sądu.” – do aresztu mogą Cię wsadzić bez wyroku na 48h.

        Polubione przez 1 osoba

      2. ‚Dla kogo? dla ofiary osoby, która stosuje przemoc, która boi się powrotu z aresztu swojego oprawcy/oprawczyni i kontynuacji przemocy?’

        Nie, dla ofiary pomówienia. W cywilizowanym systemie prawnym nie ma miejsca na wydawanie wyroku na podstawie opinii jednej osoby. To jest skandal.

        ‚i, ten przepis dotyczy wszystkich przemocowców,’
        Czyli jednak mężczyzn, znaczy się wcześniej to tak sobie tylko pierdoliłaś że ten przepis dotyczy również kobiet. Taki wynalazek do tresowania mężczyzn już jest od dawna. Nazywa się niebieska karta. W teorii też mogą nadużywać jej mężczyźni a jak jest to wiadomo. Nie sprawdziłem tego, więc możesz to zrobić i zaorać mnie merytorycznie i udowodnić że kobiety mają porównywalnie założonych niebieskich kart.

        ‚do aresztu mogą Cię wsadzić bez wyroku na 48h.’
        Jeśli mogą to po co dodatkowy przepis? Sęk w tym że nie mogą tego zrobić bez żadnego dowodu i tylko na podstawie pomówienia jakiejś idiotki.

        Agresja z Twojej strony to tylko potwierdzenie że wiesz że mam racje i piszesz głupotki jak to kobiety mają w zwyczaju.
        Ale nie martw się. Na pewno będzie równouprawnieniem. Po takich przepisach każdy rozsądny już odpowiednio rozkłada fundusze. W tym taki o którym kobieta nie wie na wypadek W. A mogły być nowe meble, czy wycieczka na drugi koniec świata.

        Polubienie

      3. Wasza rozmowa przypomina mi kopanie się z koniem. Masz już swoją wizję i nie słuchasz. A co to za tekst:
        „Po takich przepisach każdy rozsądny już odpowiednio rozkłada fundusze. W tym taki o którym kobieta nie wie na wypadek W. A mogły być nowe meble, czy wycieczka na drugi koniec świata.”
        A może po prostu żyć w zgodzie? Może trzeba pracować nad związkiem? I te wycieczki sobie fundować. Dlaczego zaczynać od dupy strony?
        To tak jak teraz – nie zgadzamy się na zapis o poszanowaniu praworządności! Czemu? Bo jej nie przestrzegamy.
        Jak czegoś nie robisz to czego masz się bać.

        Polubione przez 1 osoba

      4. „‚i, ten przepis dotyczy wszystkich przemocowców,’
        Czyli jednak mężczyzn, znaczy się wcześniej to tak sobie tylko pierdoliłaś że ten przepis dotyczy również kobiet. Taki wynalazek do tresowania mężczyzn już jest od dawna. ”

        https://sjp.pl/przemocowiec
        Nawet według słownika przemoc nie jest przypisywana płci, to dla Ciebie nazywanie kogoś przemocowcem jest jednoznaczne z przypisaniem tej roli mężczyźnie. Przemawiają przez Ciebie poglądy, które zawężają spojrzenie i opinie tylko do oszukanych mężczyzn i oszukujących ich kobiet.
        Wyjdź z tego forum BS i popatrz na świat z szerszej perspektywy bo już nawet w zwykłej, merytorycznej rozmowie z kobietą jesteś agresywny.

        Polubienie

      5. Czyli nie jednak nie będzie merytorycznego orania. Cóż, trudno.
        Takie odwracanie kota ogonem czy zmiana tematu na biedne cierpiące kobiety i przemocowców na mnie nie działa. Niestety, wyrzucanie kogoś z własnego domu na podstawie opinii jednej osoby to jest skandal. W tym momencie zmienia się dogmat prawa rzymskiego jakim jest domniemanie niewinności. Wracamy w dzikie rejony gdzie trzeba udowadniać że się jest niewinny co z punktu logiki jest niemożliwe.

        Polubienie

      6. „Takie odwracanie kota ogonem czy zmiana tematu na biedne cierpiące kobiety i przemocowców na mnie nie działa.”
        Przypisujesz mi stwierdzenia, które nie są mojego autorstwa, baaaa, nie są nawet zgodne z moimi poglądami. Myślałam, że to zwykły brak wiedzy, dlatego podałam Ci definicję ze słownika, żebyś upewnił się, że przemocowiec to KAŻDA osoba stosująca przemoc wobec osoby, z którą mieszka (niezależnie od płci) a Ty dalej wciskasz, że piszę o mężczyznach przemocowcach.
        Nie wiem, czy to Twoja projekcja czy urojenia, które zmuszają Cię do wyczytywania w moich wypowiedziach treści, których nie przekazywałam. W obu przypadkach rozmowa z osobą projektującą jest zwyczajnie bezcelowa (choć osoba projektująca zawsze ma ostatnie zdanie, więc pewnie jeszcze się wypowiesz), ja już wyczerpałam temat.

        Polubienie

      7. ‚Wasza rozmowa przypomina mi kopanie się z koniem.’
        Ja się już z kobietami nie kopie. Odchodzę. Niech się bawią same.

        ‚Jak czegoś nie robisz to czego masz się bać.’
        To jest bzdura. Taka nieprawdziwa nieprawda.

        Polubienie

      8. Nie chce wchodzić między wódkę i zakąske, ale mnie korci.
        Po pierwsze, nie chcę być niemiły, ale jak widać w niektórych przypadkach można wyjść z BS, Kotonlandu itd, ale te miejsca z człowieka już niekoniecznie. Poddaje pod rozwagę.
        Po drugie, zgadzam się z Mamą Kozy. Zresztą, co to za wybiórcze stosowanie „domniemania niewinności” przez BS to głowa mała. Wobec kobiet można dać sobie z tym spokój, bo w końcu wszystkie takie same, wszystkie czyhają na majątek (jakby żadna nie miała własnego i dalej był 1920), ale jak się pojawi przemocowiec (bez rozróżniania płci!) i ktoś chciałby w końcu by obyło się bez lat nieskutecznej egzekucji i powrotu do bezpieczeństwa ofiary, to HOLOKAUST MĘŻCZYZN!

        Brak mi słów na szuryzm tej retoryki i grzania tego tematu. Coś jak oblężona twierdza gdy była mowa o przyjęciu kilku Syryjczyków albo wszyscy się zrzucają by niszczyć Radio Samiec czy Reżysera Życia. Mój nowy ulubieniec, Pan Lepszy by to dobrze podsumował. Ci mityczni „łoni”, zapewne opłacani, najęci przez kogoś, chcą zniszczyć polskich mężczyzn. Jeszcze pewnie neomarksizm jest w to zamieszany, LGBT i w ogóle wszyscy wrogowie wielkiej Lechii. Druga Hiszpania normalnie… jakby ktokolwiek z nich wiedział jak wygląda tam naprawdę sytuacja.

        Tymczasem ja te przepisy widzę jak zabieranie prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego przez policję. Potrzebna prewencja, by poprawić bezpieczeństwo. Może się jednak zdarzyć jakaś patologia, oszustwo i inne takie… bo taki kurwa mamy świat. Zawsze ktoś oszukuje, próbuje wykorzystać albo zwyczajnie popełnia błąd.
        No ale ameby z BS w każdym temacie będą grzać jeden ten sam filmik jakiejś idiotki z windy. To już nawet nie jest cherry picking, tylko totalny szuryzm. Czy którykolwiek zna statystyki, ile było niesłusznych zgłoszeń?

        Mniej będzie stałych związków? Bardzo kurwa dobrze! Tak samo byłoby zajebiście gdyby mniej nieodpowiednich ludzi robiło prawo jazdy. I tak jest za dużo małżeństw ludzi nieprzygotowanych do wspólnego współistnienia, a co dopiero takich co sobie ufają. W doborze partnera też trzeba być ostrożnym!

        Na koniec pytanie do wszystkich wrogów pomocy ofiarom przemocy domowej w trybie prewencyjnym. Czy kiedykolwiek ktoś z Was jej doświadczył? Takiej ciągnącej się latami, odciskającej piętno na całe życie? Taki mały fakcik, niektórzy tak żyją do końca… jego lub jej.

        Pozdrawiam

        Polubione przez 1 osoba

      9. ‚Na koniec pytanie do wszystkich wrogów pomocy ofiarom przemocy domowej w trybie prewencyjnym. Czy kiedykolwiek ktoś z Was jej doświadczył? Takiej ciągnącej się latami, odciskającej piętno na całe życie? Taki mały fakcik, niektórzy tak żyją do końca… jego lub jej.’

        Po pierwsze mógłbyś służyć pod szkłem w Sevres jako wzorzec kukolda.
        Po drugie, oczywiście że doswiadczyłem. 3 lata. Nie mam zamiaru w życiu spędzić już więcej w takiej atmosferze nawet sekundy.
        Nie da się dyskutować z kimś kto nie rozumie podstawowych praw logiki na których oparte jest prawo rzymskie.

        Polubienie

  21. @Odlot,

    „Mamy do czynienia z sytuacją, w której dorosły mężczyzna angażuje instytucje wymiaru sprawiedliwości dla spraw błahych ale czy przypadkiem mężczyzna”

    To nie jest mężczyzna, poleciałeś z nim za łagodnie, zbyt górnolotnie .

    Dla mnie to frajer, który zostanie cwel-em, bo tylko frajer strzela z ucha na psiarni.

    *bardzo rzadko piszę takie słowa na tym blogu, ale to zwykły frajer, a z frajerami to on sam pisał co robili z nim dresiarze =cwel.

    p.s.
    Zdrowia 🙂

    Polubienie

  22. Jakim debilem trzeba być aby na własnej transmisji pozwolić trollom na takie parady z adresami i wyzwiskami? Odlo nie kasuj komentarza myśle że źle robisz odchodząc ale twoja wola i sprawa ale od stycznia dasz tylko temu matołowi pożywkę na siebie. Typ zamiast zając się promocją i reklamą nowego dzieła daje upust frustracją z pomocą trolli. To nerwowe zakończenie Marek transmisji sporo o tobie mówi chlopie masz tyle lat na głowie a zachowujesz sie jak baran. Tyle się mówi aby zamknąć jadaczke i uciszyć reszte baranów a ten dalej swoje uparcie w zaparte. Markus tak naprawdę się boi i odwraca kota ogonem. Dobrze napisane niech wyjaśni ten smród grozb i nienawiści po której cierpią niewinne osoby.

    Polubienie

    1. MK o to chodzi. Za kulisami jest to gęsto dyskutowane. Jeśli MK uważa że to nie da się połaczyć w całość to się grubo myli. Jest taki chłopak na forum co podsyłał nowinki kiedy i gdzie MK się przypucował w gorących relacjach z Analkondą.
      Bardzo proste jest to do wykazania. Osoboście domniemywam o bezposredniej namowie Analkondy przez MK

      Polubione przez 1 osoba

    2. Kotoński imbecyl cieszy japę, bo mały sługus, po latach cierpień, go wyręcza. Sam pizduś się bał, bo ibs. Ale trafił się w końcu. Serpentyna spierdolenie kotońskiego zawinęła w drugi zwój.

      Polubienie

      1. MK się zatracił. Ma mocno rozwaloną jaźń. Sam nie wie co chce. Uchodzić na mędrca, buisnessmana i twórcę czy dążyć w stronę marginesu patologii.
        Czekajcie niech wyjdzie ten z więzieni. MK niech sobie bunkier prawny kupi. Forumowe pogłoski dotyczące tego gostka i MK mówią wiele. Ja osobiście myślę o mocnym procesie za to. Trzy lata zarobków. Kariery. MK chyba też ma strach przed jego wyjściem. Szukałem czegoś o tej dramie. Skasowane. I chyba na pierwszym kanale dużo mówił. Na nowym malutko. Szkoda

        Polubienie

  23. Wiecie za kogo na własnym forum uchodzi MK. Właśnie. Jego towarzysze zmagań mają MK za ofiarę losu. Z końcem mojej obecności na forum MK zaczęłem się skłaniać ku takiej opinii.
    Zebrał 200 zł i pocałujcie mnie w tyłek. Perfidia jaka bije od MK wychodzi mocno poza skalę.
    W prawdziwym życiu towarzyskim czy zawodowym by dostał kilka razy fangę w oko to by doszło.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Za maskę do biegania 200 czy 300 to kawał pieniądza. Jakość idzie wraz z ceną. Choć u MK to nie wiodąca zasada.

      Polubienie

      1. @Króll,
        Dobra Maska mp5 plus dobry filtropochłaniuacz min. ffp3.
        Troche kosztuje.
        Zanim to było modne, łaziłem w takich po sztolniach i innych jaskiniach, polecam naprawdę dla kogoś pow 190cm i to tego z mięsem…
        Najlepsze były sztonie Riesie, w dzień legalnie nocą, to było …
        3-4 g spadało od razu, a jaki oddech 🙂

        A tak poważnie ile tego zrobiłem, a jak była pandemia to cyk i miałem od razu filtro pochłaniacze fp3 do 2024.

        *oczywiście nie biegam, szkoda mi kolan, za gruby i leniwy jestem aby biegać tylko rower w każdej postaci 🙂

        Polubienie

    2. @Wosiu,
      Wrzucałem tu zdjęcia zanim to się jeszcze zaczęło,
      lubię chodzić po sztolniach i takich tam innych, obiektach (grzyb i nie wiadomo co więc na spokojnie maska plus aktualny filtro pochłaniacz i zwiedzany na spokojnie).
      Maska mp5 z ffp3 dla zdrowia, a teraz to wymagają chodzić ze szmatą na ryju 🙂
      Chodzę po ulicach w m3 fp3 aurora, aura.

      Polubienie

    3. Jeszcze trochę wielbicieli ma. Jeden dziś mnie męczył komentarzami. Wczoraj drugi – czy ja widziałam u mk Redbula i inne. To mu z 7 pozycji wykazałam i cisza. Chłopaki robaki go wciąż bronią.

      Polubione przez 1 osoba

    4. Ja wolę prawilna maskę na ryju, z nawet można pić prawienie browary 🙂
      Jak zawsze dmucham na zimne i nie chcę złapać jakiegoś grzyba czy cholera wie czego.

      Polecam Jaskienie i Sztolnie, ale dla mężczyzn o podobnych gabarytach, to jest kardio… Z maską na ryju…

      Polubienie

  24. „Niech zatem zacznie odpowiadać za samego siebie”

    Po to baby jak kotoński potrzebują silniejszych mężczyzn jak analconda uchodzący nawet w swoich kręgach za prawiczka i heja. Nie wiem, sprawdzać nie będę, oddam wyłączność kotońskiemu, w końcu analconda tyle dla niego znaczy😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Dobre buehehe.
      MK wszystkich ma za głupszych. Nie opowiem swojej historii ale to mnie obidziło jakim perfidniakiem jest MK. Po kropkach i oprzytomniałem. Za co dziękuję

      Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.